Odstąpienie od umowy

Spis treści
Odstąpienie od umowy (zwrot towaru)
 
Zgodnie z obowiązującym prawem, przysługuje Państwu prawo odstąpić od umowy zakupu towaru w terminie 14 dni od momentu, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
 
- JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?
 
Wystarczy, że w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zakupionych towarów, poinformują nas Państwo o swojej chęci dokonania zwrotu całości lub części zamówionych towarów.
 
Nasz adres: NOVERIS Jakub Bartosik, 40-843 Katowice, ul. Ossowskiego 8/13
 
Przyślijcie Państwo na powyższy adres: towar, który chcecie zwrócić wraz z opakowaniem, dowód zakupu w naszym sklepie oraz dane do przelewu, umożliwiające wypłacenie wartości zwróconych towarów.
 
Reklamacje
 
Jakość jest dla nas bardzo ważna. Jeżeli dostrzegliście Państwo jakiekolwiek niedoskonałości lub wady w naszym towarze - niezwłocznie je nam zgłoście. Dołożymy wszelkich starań, by usunąć ewentualne usterki, a w przypaku braku takiej możliwości, wymienimy towar na nowy lub zwrócimy Państwu wpłaconą kwotę.
 
- JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?
 
Nasz adres: NOVERIS Jakub Bartosik, 40-843 Katowice, ul. Ossowskiego 8/13
 
Prosimy przesłać do nas: wadliwy produkt, oryginał lub kopię paragonu zakupu tego produktu razem z krótkim opisem uszkodzenia, wady lub niezgodności produktu z oferowanym na naszej stronie.
 
W terminie 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, otrzymacie od nas informację o wyniku jego rozpatrzenia, a gdyby to nie było możliwe, poinformujemy Państwa w tym okresie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Jeżeli wada oferowanych towarów wynika z naszej winy i/lub posiadała uszkodzenia fabryczne, towar zostanie wymieniony na nowy i odesłany Państwu na nasz koszt.
 
Ważne! Przed pokwitowaniem odbioru przesyłki, sprawdźcie uważnie, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu lub, czy nie zostało otwarte! Jeżeli tak się stało, to macie prawo odmówić odbioru przesyłki oraz w obecności kuriera UPS lub pracownika Poczty Polskiej spisać protokół uszkodzenia. Powiadomcie nas niezwłocznie o tym fakcie powiadomić.
 
Szczegółowe informacje dt. składania i rozpatrywania reklamacji znajdziecie w naszym Regulaminie.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel